12 dagar kvar och en tvååring!

Idag är det 12 dagar kvar till vi flyttar!! *längtar*
I fredags blev loppan 2 år! Shit va fort tiden går! Först kom världens bästa Sofia och lekte med loppan, fick massor med hårspännen som hon älskade. Sen kom bästisen Ida med mamma och lillebror. Sen rullade det på med en tomat till mormor som hade gått ut. Gammelmorfar och gammelfarfar kom. Morfar, farmor, farfar, Jenny, Andreas, gammelfastrar med respektive.

Therése hade gjort två supergoda smörgåstårtor som hon fick massor beröm för! Smaskens (jag kanske inte borde ätit en halv tårta själv men det var ju så gott!!) Sen blev det tvåårs-tårta! Mums (oxå den hade T gjort super gott!) Loppan sov inte middag på dagen men lyckades ändå hålla sig vaken till 22.45 på kvällen. Somnade så fort vällingen var slut! Vi hade nog sovit till 12 dagen efter om det inte varit för att telefonen ringde vid 10. Det gjorde inget för det var de vi har köpt huset av som ville att vi kom förbi för att titta på lite möbler som de skulle slänga om inte vi ville ha dem kvar! Bland annat en jättefin vit bänk/byrå med massor lådor. Precis en sån  vi hade velat haft och nu ska vi få den! Fantastiskt!
Nu är det verkligen nära! Jag har åtta arbetsdagar och bara tolv hela dagar kvar sen är det dags, fredag 29 augusti flyttar vi! Lite nervöst men heeeeeeeeeeeelt underbart!! Vi kommer få det så bra!

Nej jag får blogga mer en annan gång, ska kolla om Therése vill vakna, Novalee ska till farmor o farfar så ska vi ut och leta svamp!

Kommentarer
Postat av: sofia

men jens då.

världens bästa sofia. det har jag nog aldrig blivit kallad.

vad glad jag blev. :)

2008-08-18 @ 22:55:31
URL: http://sandstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0