life.

Undrar vem som är mest kokko? Therése skriver i sin blogg att hon bott på Västermovägen 21, hmm bodde inte du med oss í 23:an älskling? Minns du? ;-P Sen såg jag att vi ska flytta till "blörkebo" haha Björkebo tror jag bestämt både låter bättre och stämmer bättre! Åh vad vi längtar till att flytta dit, samtidigt som det känns sorgligt att flytta från Sjölunda! Men det kommer bli skönt med EGET och större. Det kommer bli så Nice!!! Tillbaka till saken, kokko. Sitter och tittar på ett avsnitt av House då jag säger till Therése att en är väldigt lik en av tjejerna i Sex and the city. Therése tittar på mig som om jag är dum i huvet. Vaddåå? Jag tyckte faktiskt det, gör inte du? -Det är hon!! ;-) hahaha! Smart Jens!

Loppan har blivit så stor, inte nog med att hon pratar massa. Hon sover hela nätter i sin säng. Hon får lyssna på sagoband och somnar på en gång (kan även bero på att hon slutat sova middag). I morse (jag var på jobbet) hade Novalee vaknat och ropat på pappa (från sin säng) Therése ropar (från vårat rum) att hon får komma in själv för pappa är på jobbet. Efter cirka en kvart ropar hon igen, fast tyst utan att skrika eller vara ledsen, pappa. Therése svarar att hon får komma in själv för pappa är på jobbet sen somnar T om och efter en timme vaknar hon av att N igen ropar, pappa =) Men pappa är faktiskt på jobbet du får komma in och mysa med mamma, kom själv! Varpå hon ropar mamma och kommer sen in självmant då hon inser att pappa inte är hemma och hämtar upp henne, Pappas bortskämda prinsessa! Älskling... du borde inte sitta uppe och skriva en mil lång blogg så du inte orkar hämta loppan på morron. Fast din blogg var underbar att läsa och jag tror inte att Novalee blev ledsen på dig! =)

Haha just precis när jag skryter om hur Novalee vaknar och ropar efter mig gör hon det, fick springa upp för att hitta henne sittandes med sovande ögon, startade om sago-bandet så nu sover hon igen!

Måste bara tillägga att Therése är grym, bara lite morgontrött! Lagar god mat, tar hand om Novalee hela dagarna, hittar på spontana grejer (vilket jag är rätt kass på), lär mig att blogga och inte bara skriva låååååååånggaaaa trååååkkiiiiigaaa inlägg om vad som hänt i veckan. Älskar dig hjärtat!

På söndag ska vi till Ida och grilla. Det ska bli kul, då är Erik med också. Annars är det alltid jag som är den ensamma pappan som är med på våra "bebisfikan". Jag tycker det är underbart, de är så härliga våra barn, Ida och Novalee leker så bra tillsammans och hittar på bus. Jack är lite mer försiktig men han är charmig med sin tuppkam! En som charmat mig och alla andra med är världens gladaste Wilma. Så söt. Phillip är också en glad prick, lik pappa Erik! Novalee vill verkligen ha en egen bebis nu! Det vill jag med!! Tycker om er vänner!

Förresten vet ni vad Novis kan, hon visade när vi var iväg till Hälla igår och spelade minigolf att hon kan göra kullerbyttor! Inga problem! Flera på rad, hon är grym!! =) Therése skulle inte vara med på minigolfen först men hon ställde upp för våran skull men var lite bitter över skitminigolf! Men vem var det sen som ägde banorna? Eller åtminstone slog mig med ett slag.. Grattis hjärtat, tror inte du varit så lycklig efteråt om det inte vore för att jag lät dig vinna över mig!! ;-p Nästa gång vi spelar ska även Jenny ha med kapet Norling så vi får se vad han går för. Då ska jag fokusera!!!!!! VINNA! haha!

Nu vill jag bara flytta!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, kapet, vad vet du om det du ha rju knappt träffat han :p hehe! Men bara så du vet så ska ja vinna, var bara lite ringrostig igår när vi var iväg... :) Ps. Han är iof ett kap, ja ska inte säga emot dig på den fronten :D

2008-07-11 @ 22:23:15
Postat av: Therese

RINGROSTIG!?? hahahah vilket bull! du är kass på minigolf jenny! haha! jag är the king of minigolf! :P så de så!

2008-07-13 @ 01:34:33
URL: http://buffe.blogg.se/
Postat av: sofia

jasså, novis vill ha en lite bebis nu. vad bra, de ville hon ju inte förrut! ;)

men vi måste cynka det där, så vi får samtidigt o våra barn blir bästisar! haha.

2008-07-14 @ 22:29:11
URL: http://sandstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0