Jens+Therése=sant

Sitter och pratar med en kompis på msn som jag inte pratat med på flera månader, inser hur bra Therése och jag ha det och hur mycket vi ger varandra!

Vi växer tillsammans genom Novalee, genom vårat hus, genom kärleken till varandra! Det är så mycket upplevelser och glädje vi får dela genom Novalee. Tillsammans gör vi om och fräschar upp vårat hus. Igår målade jag halltaket och nästa vecka målar vi vidare i köket. Sen är det några rum som ska tapetseras om och några rum som ska få nya golv. Blir även till att byta bänkskivor och måla om luckorna i köket!

Therése pysslar och kommer med bra ideér. Förvånar mig hela tiden hur hon kan vara så grym! Hela tiden är det något nytt fint hon har gjort om eller ändrat på! Designer är ordet. Kock är ett annat ord. Grymt god mat gör hon! Mums! Skäms lite för att inte jag har några bra matideér och kan lära mig att laga så god mat. Jag städar undan efter maten istället, det fixar jag ;-)

Nu ska vi hjälpas åt att sätta upp listerna i hallen sen är det dags att åka på inskrivningen på mödravården.

Älskar dig Therése! Till Universums Kant Och Tillbaka Igen!

Kommentarer
Postat av: Minlyx

Blir ju henerad honey;) du gör iaf dom godaste pannkakorna i världen!! och det är ett gott betyg för jag tycker baara om dina pannkakor!! tack för att du finns!!älskar dig! puss!

2008-11-19 @ 11:40:34
Postat av: angelica

åhhh du skriver alltid så fint.. tänk om min man oxå kunde göra det! suckar han hatar ju bloggning

2008-11-19 @ 13:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0