Min älskade!!!

Jag borde sova men kan inte! Saknar Therése fast vi umgåtts hela dagen och hon ligger precis bredvid mig nu! Hon sover så sött, jag vill inte putta på henne. Det finns inte ord för hur mycket jag älskar dig Therése! Du är min högra hand och min andra hälft, utan dig vore jag ingenting! Therése är min Idol! Jag är imponerad av allt du kan och gör. Lagar världens godaste mat, har en underbar fantasi, vet precis hur vår tvååring ska uppfostras, klarar allt oavsett vad det gäller.

Haha kom just på en grej hon gjorde idag! Kanske inte är grymmast på allt på en gång men sen gick det riktigt bra. Jo, hon gick över till pappa och lånade åkgräsklipparen sen trodde hon visst att hon kunde ha högsta växeln i när hon klippte med eftersom hon haft det på vägen hem! Tjoff så for hon rätt över en buske!! Hahaha! Underbart! Hon for nästan av själv! Men efter några varv åkte hon runt som om hon inte gjort annat! Även om jag hörde henne ropa några gånger: "Hjälp Jens jag dör, den håller på att tippa!" ;-)

Imorgon ska jag egentligen vara ledig då jag jobbat i helgen men ska in på en kurs på fm. När jag kommer hem ska Therése på guidad tur med Lena i svampskogarna här ikring! Då blir det pappa/Novalee mys och lek i väntan på att mamma ska komma hem med mer svamp! Idag blev det säkert 6 liter svamp, mest trattkantareller! Gott gott!

Det är så mys i skogen med mina girls! Sen skadar det inte att vi hittat världens svampställen och det äntligen slutat regna dagligen!

Skönt att få skriva av sig lite, nu sover älskling djupt! Båda två förresten!  Haha! Trodde jag! Nu sa Therése något i stil med: "Jävlar Jens, mina tomater.." Varpå jag säger va? Nu pratar du i sömnen det är en dröm. "Nej det är ingen dröm, mina tomater?" Sen somnade hon om. Hihi undrar vad om hon kommer minnas det imorgon eller om hon minns vad hon drömde om för tomater!? Älskar dig!

Therése! Du rockar min värld!!! Du och loppan!

Kommentarer
Postat av: MinLyx

vafan:P illaförtal min älskade! tur att du glömmde berätta att jag backade över skottkärran oxå! haha! vänta du bara va du ska få igen!:P håll utkik i min blogg! haha! NU ÄR DET KRIIIIG!



älskar dig! och du vilke jävla tomater? hahah!

du är min klippa älskling!

puuusss!

2008-09-18 @ 00:44:31
Postat av: Jannice

Du är SÄMST på att uppdatera!!!

2008-10-06 @ 13:00:48
URL: http://arvidskan.blogg.se/
Postat av: fisen

uppdatera:)

2008-10-09 @ 23:54:11
URL: http://wallesfis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0