Nytt hus och en underbar flickvän!

Shit vilken känsla det var att skriva papper på huset och lånet! Vilket lyckorus! Det kom tillochmed tårar!
14.30 i fredags var allt klart och skrivet, 15.00 gick vi runt i huset och räknade fönster för lycka och tur!
Sen körde vi tre vänder med kärra och tre bilar och vid nio tiden på kvällen satt vi i vårat ute-rum med öppen spis och grillade korv! Vilken underbar dag!

Tur att jag har Therése, hon tar tag i saker och packar upp. Ställer in saker i skåp precis där de borde stå. Själv skulle jag inte klara av det, jag kan hålla efter och ställa tillbaka saker på sin plats men när sakerna inte fått sin rätta plats än vet jag helt enkelt var jag ska göra av dem. Therése är grym! Nu har hon precis lagat diskmaskinen som verkade gått sönder efter en disk, men efter att jag nattat loppan så gick maskinen igen. När jag frågade hur hon gjorde (för den var verkligen stendöd för en halvtimme sen). Säger hon bara att hon micklade lite. ÄLSKLING! DU ÄR GRYM! JAG ÄLSKAR DIG!! Nu ska jag ta och putsa vitrinskåpet som jag lovat att göra, efter det måste jag försöka få bort virus på Jennys dator!
Förresten! Loppan kan cykla alldeles själv på trehjulingen nu! HON ÄR GRYM! Haha!
Hmm "grym", med grym menar jag något bra. Det kan ju ha en annan mening oxå, att man är elak. Men jag menar GRYMT BRA!

ÅH vad underbart det är här hemma! Finns massor jag vill berätta men har inte tid nu, ska måla det sista i loppans lekrum innan läggdags oxå!

Förresten vill vi ha besök, både jag och Therése tycker det är så tomt här hemma så vänner! KOM OCH HÄLSA PÅ OSS!!
Bilder kommer snarast, här eller på http://minlyx.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0