Underbart!

Loppan har blivit så stor! och jag har blivit vuxen? Köpt hus och allt! :-D

Borde ta tag i nått och hjälpa Therése att få ordning, måste få fint då vi fyller år på torsdag. Ja du läste rätt, vi, jag och älskling fyller båda år 11:e september, det är lite sjukt. Men jag var först då jag är två år äldre!! Haha! På torsdag är det inga problem då jag åker till jobbet innan tjejerna vaknat men annars, vem ska ge vem frukost på sängen? Therése menar på att det löser sig självt då hon är morgontrött men jag då? Haha nej då! Klart min prinsessa ska ha frukost på sängen! ;-)

Imorse fick vi gå upp alla tre (loppan hade inte behövt det men hon vaknade). Strax före åtta kom det två killar från kakelugnsmakarna, sitter och väntar på mail från dem nu så vi kan beställa kassetten till öppna spisen, nästan 15k med installation kommer det gå på! Lätt värt med myset man får och energin vi kommer spara!

Novalee är tokig, galen, kokko, rolig, smart, duktig och alldeles underbar! Det är otroligt vad hon klarar av fast hon är så liten, hon älskar verkligen vårat nya hus! Hon springer vart hon än ska, underbart med ytor, vi har tillochmed tagit in trehjulingen som hon tar mellan köket och vardagsrummet utan problem!

Haha nu springer hon runt runt fåtöljen varv på varv sen stannar hon framför teven några minuter och verkligen tittar sen springer hon till mamma och berättar vad som hände på teven. Om vi inte förstår vad hon säger så visar hon istället! Det är undebart med Novalee och Therése i mitt liv! De är mitt liv! TOPPEN!

Ska leka med mina tjejer nu! Kram på er!
Tips! http://minlyx.bilddagboken.se med samma lösenord som den här bloggen: tyringe08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0