Lördag eller söndag? 4:e el. 5:e?

Här har vi koll, vi skulle åka till Lek och buslandet i Örebro med bygdens barn lördag. Trodde vi.
Innan vi la oss kollade jag på lappen och konstaterade att samlingen var 09.15 så vi satte klockan på 08.00
När vi sitter och äter frukost så hör jag något på radion om att det är helgen 3-5:e april och i bakhuvet har jag datumet för busborgen. Var det inte 5:e tänker jag, och det är imorgon, söndag? Jag springer och kollar på lappen igen. Jo visst var det så: söndag 5:e april 09.15 är det samling. Så vi är färdiga att åka ett dygn för tidigt! ;-) Perfekt!

Tur att solen lyser, det är påskmarknad i Arboga och Phillip fyller år. Vi kommer ha en underbar dag och imorgon när vädret ska bli lite sämre åker vi till Lek och bus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0