Livet på en pinne

Idag gick jag upp halv åtta när Navin höll på att vakna. Klockan åtta kom Novalee upp. Vi hjälptes åt att mata och rapa lillesyster sen började jag plocka fram frukost åt mig och loppan. Under tiden somnade Navin i spjälsängen och storesyster klättrade upp och la sig bredvid. Systermyyyys! När Navin lät lite och letade efter nappen stoppade världens bästa storasyster i den i munnen så hon blev lugn och somnade.

Therése hade förövrigt lite sovmmorgon, vi brukar turas om så om någon av oss är lite trött så får den sova lite extra! Skööönt!

När vi ätit och Therése vaknat packade jag och loppan badväskan och åkte för att bada i pappas (farfars) pool. Ingen var hemma så först fixade vi lite kaffe och saft. Efter ett dopp ville vi ha varsin glass (som det alltid finns gott om i deras frys) =D Vi badade och lekte lääänge, sen blev vi trötta och solade lite i skuggan!

Nu är vi hemma hos våra (andra) tjejer, äter lite lätt lunch (macka och fil) för att sen åka till svärpäronen (mormor och morfar). Där blir det mat och besök från Mora. Till kvällen letar vi oss nog ner till rodden. Härligt att solen hittat tillbaka till oss!!!!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Vilken fin familj ni har. Det var så roligt att få träffa er igår, det syns att ni mår bra alla fyra.

Hoppas vi kan ses snart igen

2009-08-08 @ 21:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0