Jobb

Tack vare eller på grund av att tjejerna var sjuka så fick jag en extra ledig dag (söndags)
Skönt tyckte jag men Therése påpekar att det hade varit bättre om jag jobbat för då hade det betydit att hon är frisk!
Undrar om hon sovit bra inatt? Hon har tydligen hostat så hon kräkts tre nätter i rad medan jag legat bredvid och sovit!
Idag är det dags för eftermiddagsskift, undrar om vi har lika lugnt denna vecka på jobbet? Frågan är om den här finanskrisen ska hålla i sig någon månad eller ända fram till sommaren, kanske året ut och även nästa år? Glad att jag har en fast tjänst och att vi redan är lågt bemannade. Hoppas vi håller ut så de inte behöver stänga en fabrik, det kan innebära att det blir dagtidsjobb bara. Jag vill jobba skift! Bättre betalt och mer ledig tid. Känns som halvdagar fast det är samma timmar! Jätteskönt!


Kommentarer
Postat av: Sophie

Men nu är ni friska för idag kommer vi. Hurra!

2009-02-12 @ 11:04:30
Postat av: Jannice

Nu får ta mig tausan ta och uppdatera!!!

2009-03-03 @ 09:17:33
URL: http://arvidskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0