Loppan har magsjuka *inget för känsliga läsare*

Inatt var jag tvungen att byta blöja på loppan, på väg till skötbordet kräktes loppan över halv mig, sig och köksgolvet. Stackars, det blev till att duscha och torka. Therése som har kräkfobi blev ledsen och jag bestämde mig för att hoppa över dagens arbete. När klockan ringde så slog jag en signal till min kollega och berättade att jag var hemma och vårdade sjukt barn. Det gick bra ändå.

Under förmiddagen fick loppan inte behålla någonting hon åt eller drack men nu har hon ätit två äpplen, druckit tre glas saft och ätit en stor portion ris med korvstroganoff så det verkar vara på bättringsvägen *peppar peppar*.
Jag ska smita ut och skotta undan all snö innan den fryser fast, Therése har somnat och Novalee ser på film!

Kommentarer
Postat av: angelica

åh stackas novis.. det går magsjuka överallt nu, skolan varnade för magsjuka i fredags!!! baaaaah hoppas vi slipper det...



krya på er kram kram

2009-02-08 @ 19:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0