Bernard

Igår åkte jag och loppan till ÖB för att handla tändbriketter till öppna spisen. Novalee fick med sig en peng att köpa vad hon ville för. När vi kom dit frågade jag om vi skulle ha en vagn?
Nej, koj! sa hon och sprang och tog en, Noale komme snart! Sen gick hon in! Ha mimmiglas! Så la hon ner de i korgen! Tre jättefina glas med disneymotiv. Sen gick hon fort fram och vände sig om och ropa. Kom pappa!
Vid kläderna stannade hon och tittade på dem, vi tog en "bra-att-ha-regn-kappa" till vår/sommar för 29kr.
Nästa stopp blev filmerna, ta två för 99:- lockade mig så Novalee fick välja två st.
Bernard the bear och Antz blev det!
Nu sitter vi i soffan och skrattar till den stackars björnen som det bara går illa för!
Ska försöka lura ut loppan i vintersolen nu!

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Va gulligt att hon fick en egen peng att handla för. Det måste jag testa med Ida. Mest för att se vad hon väljer för nåt :)

2009-01-21 @ 17:03:25
Postat av: Jannice

Jack brukar också få en egen peng att handla för, en gång blev det en ny rittavla. Efter myyyyycket velande ska tilläggas =D

2009-01-22 @ 17:28:31
URL: http://arvidskan.blogg.se/
Postat av: Minlyx

Hahah bernad äger! haha vi har kollat två varv på den idag:P Just ja, vi har bakat "brunisar" till dig idag! vi saaaknar dig! puss från tjejjerna!

2009-01-22 @ 17:39:20
URL: http://minlyx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0