Kriget är inte ömsesidigt

Haha! Klockan 09 kom loppan in i sovrummet samtidigt som jag fick sms av syrran. Hon ville ta en promenad med oss så jag och loppan käkade frukost och 09.45 gick vi ut. När vi precis var hemma vaknade 11-sovaren Therése och ringde och undrade var vi var. Vi är utanför och kommer in och fikar nu! Har gått en timmes promenad! Skööönt!
Stackars Therése hon mår illa än, pga av graviditeten.. Sen är det visst extra synd om henne då hon inte tål att min blogg blivit "populärare" och "större" än hennes. TÖNT! ;-) Min är iofs upplåst så.. Älskar dig hjärtat!

Idag behöver vi städa, sätta upp hatthyllan, träffa farmor (mamma). Hoppas allt blir gjort, imorgon behöver jag åka till skogen och såga så vi har ved till nästa år! Nej Therése jag vill inte heller åka från er! Men ved vill jag ha =/ På söndag fyller Zakken 2 år då blir det kalas!!

Ha en bra helg vänner!!!! (kommentera gärna, Therése tävlar)

Kommentarer
Postat av: angelica

eftersom T tävlar så blir ja ju tvungen att stötta din blogg, som ja för övrigt tycker är underbar!!!

jappz kalas på söndag... kom när 11 sovaren vaknat till öppet hela dagen!!!

helt sjukt att min zakkis blir 2 år.... han e ju liten!!



kram kram

2009-01-30 @ 15:24:36
Postat av: sofia

haha, kom tillbaka den dan du har lika stor blogg som mig!

// bloggdrottningen! ;)

2009-01-30 @ 17:31:25
URL: http://sandstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0