"Mitt nya liv"?

Många som börjar träna och tänka på kosten osv såhär efter nyår. Jag har aldrig brytt mig och hade inte tänkt göra så i år heller men efter flera kommentarer från min syster och sambo kanske jag inte borde trycka i mig så stora portioner av mat jämt. Dessutom har jag märkt att jag inte har samma styrka i armarna som för ett år sen. Droppen som fick min bägare att rinna över var Sophies tårta igår som mättade mig resten av kvällen! I morse innan frukost började jag med det som jag planerat sen jag slutade träna på nautilus (över 2 år sen?). Situps och armhävningar tills jag inte orkar fler.
Novalee tittade på mig och frågade:
-Gör du pappa?
-Tränar lite
-Okej, Noale ockå täna
Det är ju faktiskt roligare om man är två! =)
När frukosten är undanplockad ska jag sätta upp min "hävstång" i dörrposten!
Nu känner jag mig som en av alla som kommer att hålla det här i en vecka eller två sen rinner det ut i sanden. Vi får se, har åtminstone ingen målvikt. Vill bara få tillbaka lite styrka i armarna och eventuellt bort den där lilla kulan T och J kommenterar ibland! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

då är vi två!

fast jag har inte heller nå nyårslöfte eller mål-vikt. jag ska bara bli fast&fin! ;)

2009-01-08 @ 16:45:24
URL: http://sandstedt.blogg.se/
Postat av: sofia

vi har också bara tittat på tv lite då&då förrut. men nu innan jul köpte kristoffer säsong 1&2,sånu har vi plöjt dem. älska! :)

2009-01-10 @ 10:19:47
URL: http://sandstedt.blogg.se/
Postat av: Syrran/J

Jag har inte alls gnällt på din vikt å hör sen.... Det var du som gjorde till mig å ja kankse inte är sen att haka på... Skyll bara på Therese, dra inte in mig i de här..

2009-01-10 @ 20:52:53
Postat av: Minlyx

älskar dig som du är!!;) det är ju du som VILL bli peppad! annars så skulle jag inte säga ett ord KLENIS!! PUSS!

2009-01-15 @ 15:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0