morgon igen

Även idag gick jag upp före mina tjejer, 09.30 tyckte jag att det räckte. 15 minuter senare kom en överlycklig loppa upp som även inatt sovit hela natten i sin säng! Duktiga tjej! =) Hon visade sitt nya nattlinne och berättade att mamma köpt det och att det är Snövit på det. Sen hittade hon sina nya hårspännen och börjar leka med dem. Hon säger rätt på ALLA färger! Ska snart öva att räkna dem med! När vi byter blöja talar hon om att mamma lagat röret till torktumlaren som Novalee dragit ner i från taket! Pratar bättre och bättre och längre meningar för varje dag som går!

Idag ska jag jobba em-skift igen. Sofia ska eventuellt komma hit och baka semmelbullar med prinsessorna. Ikväll fyller Knut (Therése farbror) år, jag hade velat åka dit och käka tårta! =)
Imorgon är jag ledig, då ska vi åka till badhuset! Phillip och dagisbarnet Ida möter oss där med mamma Sophie. Även Jenny skulle haka på!
Jag kommer sakna nautilus när jag går in på badet imorgon men tycker inte det är värt den tiden jag missar med mina tjejer och snart är vi dessutom en liten. Ska ta upp gym-träningen när barnen börjar skola istället! =)

Kommentarer
Postat av: Sophie

Vilken lyx att få sova så länge (säger jag med avundsjuka i rösten).

Jaa, imorrn blir det bad. Våra duktiga plasktjejer

2009-01-13 @ 21:42:40
Postat av: sofia

du, ska bara veta vilka goa bullar de blev - blir kanoners på badet imrn! :)

2009-01-13 @ 21:48:12
URL: http://sandstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0