Pappa/dotter-dag

Stackars Therése mår inte bra, hon är förkyld, gravid och trött. Så idag när jag kom hem gick jag och loppan en promenad, eller jag spurtade, joggade emmallanåt med vagnen. Loppan satt och sjöng, pratade och gungade fram och tillbaka så det skulle gå fortare sen ropade hon: Spring pappa! Fortare!! =) 6km på 48 minuter blev det.
När vi kom hem tog vi ett varmt skumbad i en timme! Efter det var det dags för min paradrätt i köket, Pappas pannkakor!! Loppan knäckte ägg och vispade smeten! När det var klart blev det till att trycka i oss pannkakor, glass, grädde och Therése hemmakokta jordgubbssylt! MUMS!! Tyvärr hade Therése ont i magen så vi åt själva. Efter maten blev det tandborstning och pyjamas sen läste vi bamsetidningen som jag köpte till loppan idag! PLING! Vällingen i mikron är klar, fem minuter senare sover Novalee efter en härlig dag! På förmiddagen har hon haft en mamma/dotter-dag =)

Nu myser Therése och jag framför bonde söker fru bröllopet. Åh vad fint det är! Vi längtar så till det är våran dag!! Älskar dig Therése!

Kommentarer
Postat av: sofia

jag längtar också till er dag! :)

vad kul att bloggen blivit updaterad oftare!

kram!

2009-01-26 @ 20:36:33
URL: http://sandstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0