Sjusovare

Eller heter det tiosovare och elvasovare?
Igår gick jag upp 10.10, Novalee som inte somnat förrän 23.40 kvällen innan, som var full av bus, vaknade inte förrän 11.00 Hon var sen vaken hela dagen (hon sover sällan middag under dagen). 19.30 la jag henne i hennes säng och hon somnade bums. Therése och jag la oss vid 23.00. Jag vaknade sen 09.30, då orkade jag inte ligga och dra mig längre. Jag började plocka fram frukost, gjorde lite situp och armböj på golvet och inte förrän 10.15 vaknar Novalee som då sovit 14,5 timme utan att vakna och gå in till oss under natten!
Therése och jag håller tummarna för att bebisen ska kunna uppfostras till att bli en elvasovare den också! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0