20:e juli kakbak och ryggont

Det var tydligen bara förverkar igårkväll/natt, vi gick och la oss strax efter 01.00 och kunde inte färdknäppa pga av ryggskott. Therése sov sen hela natten trots att jag vaknade och kved några gånger. Klockan 08.00 ringde jag Vårdcentralen och fick lite råd och tips. Om det blir värre eller inte går över på några dagar skulle jag höra av mig men annars är det bara att vila, röra sig försiktigt och inte lyfta tungt.

Therése bakar kakor i köket, jag och loppan ligger i sängen, ser på tecknat. Det senaste jag hörde från köket var:
-Nästa gång jag säger att jag ska baka kakor.
-Ja?
-Påminn mig då om att jag ska låta bli.

Det går visst inte så bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0