Sommar!

Vad härligt det är med sol och värme! Det är verkligen sommar nu!! Vi har badat vid näset (i hjälmaren) både igår och idag. Det är varmt i vattnet redan! Skönt att jag jobbar till 14.00 så jag hinner njuta av sommareftermiddagarna och kvällarna. Jobbar ett skift till imorgon (onsdag) sen är jag ledig till måndag 14.00 och vädret ska hålla i sig minst en vecka till (http://www.yr.no/sted/Sverige/Västmanland/Tyringe/langtidsvarsel.html)

Behöver verkligen städa här hemma men det blir aldrig gjort när det är så underbart att vara ute. Vill inte gå in och när man varit ute i solen hela dagen orkar man (iallafall inte jag) städa på kvällen. Hoppas bara jag/vi får det gjort innan bebisen kommer och innan våran Mora-semester. Till helgen var det tänkt att vi skulle Bea (loppans kusin) hemma hos oss men hon har blivit magsjuk igen så det får bli en annan gång.

På lördag ska vi till Västerby på återträff med föräldragruppen för de som kan. Ska bli kul att träffas och fika lite! Barnen är snart 3 år! Det är inte klokt vad tiden går. De är i en underbar ålder men ibland (ofta) känns det som om det går alldeles för fort fram!

Nu ska jag titta klart på finalen av Hells kitchen (japp jag dissar U21-matchen, kan inte påstå att jag är så insatt i sport längre även om det är kul att se på ibland)

Hoppas jag skriver mer snart. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0