Söndag - kväll -

Efter att ha väckt dem gick vi ut i trädgården en stund, satte oss sen på cyklarna för att motionera och försöka få fart på förlossningen och ut med bebisen! *längtar*

Vi tog 6km´s rundan här hemma och stannade till vid 5kronors-loppisen och fyndade lite. Plockade även en bukett blommor och ställde på bordet hemma hos mamma och pappa, de var inte hemma.

Hemma igen käkade vi lite rester från igårkväll, gott igen!! Sen lekte vi med lego och jag och loppan gick in för att borsta tänderna och läsa god-natt-saga. Hon var svårsövd då hon sovit 30 minuter under em. Annars sover hon inte middag och då tar det bara 5-10 minuter innan hon sover på kvällen.

NU sitter jag och älskling i uterummet och tittar på valvakan. Marsmallows-grillning står på schemat. Det är myyyyys!!


Kommentarer
Postat av: Syrran

Jag tog åt mig av blommorna jag med, eftersom ja bor här, hoppas de var okej!?`;)

2009-06-08 @ 00:14:30
Postat av: Jernmark

Kul att läsa lite om ditt liv Buffe. Vi ses i sommar, Puss :)

2009-06-08 @ 01:20:03
Postat av: Jens

Macke: Klart vi gör! Längtar! puss

Jenny: Det är helt okej! ;)

2009-06-08 @ 11:19:32
URL: http://buffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0