Tisdag - kväll -

Idag, åtminstone eftermiddan spenderade jag på Yara. Bjöd kollegerna på choklad-brownies! MUMS!
Tacka hemma sa de för det var jättegott!
Det var knappt de trodde mig när jag berättade att det var jag som bakat dem själv (eller med hjälp av Novalee). De trodde mig däremot när jag sa att jag även gjort matlådan själv (snabbmakaroner och färdiga köttbullar)

Imorgon ska vi åka till E-tuna och hälsa på brorsan. De ska inviga lekparken utanför deras lägenhet så Jonas tyckte vi skulle komma och leka och hälsa på han då han är själv hela dagarna när Anna börjat sommarjobba. Det blir kuligt!

Just det. Ska in  till Arboga till 08 imorgon och lämna firmabilen på service. Funderar på att ta med cykeln och bika hem. Får se om vädret tillåter!

God natt vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0