Fredag

Sitter på jobbet och hinkar i mig några muggar kaffe.
Ska åka hem om 2,5 timme. Therése ska på "tjejkväll" i bygdegården (Hjälmareborg) klocka 19.00 med cirka 90 andra tjejer/kvinnor/käringar ;-) (i alla åldrar)

Ska köpa med mig pizza hem som loppan och jag ska kalasa på!

Igår var det underbart vårväder! (det är det inte idag). Då fick Therése ett ryck när vi var ute på våran promenad till fåren.
-Jag ska nog ta med mig loppan till Stockholm idag.
-Jaha
-Japp, vi åker på trädgårdsmässan.
-Men va kul! Underbart!

De hade en perfekt eftermiddag och fick massor med inspiration till våren och våran trädgård. Lite synd att jag inte kunde följa med, jobbet kallade. Nästa helg är det dock trädgårdsmässa i Örebro. Vi stannar nog till där efter att vi varit på lek och bus landet med bygdens barn!

Nu måste jag ut i "traktorn" igen, för mig är det en lastmaskin men för att Novalee ska veta vad jag menar så brukar jag säga att jag kör traktor på jobbet. En stor gul =)

Ha en fin helg! Det ska jag ha! (Trots vädret =/ )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0