Fredagkväll med pappa

Sitter och degar i soffan.

Köpte med mig pizza hem till mig, loppan och pappa. Proppmätt är mitt andra-namn ikväll.
Pappa älskar verkligen att leka med Novalee och hon med honom. Ni skulle hört hur de skrattade! Jag plockade undan lite i huset, vilket ingen av oss orkat ta tag i på hela veckan. Strax före 21 satte vi oss i soffan och fåtöljen, Novalee åt välling och somnade.

Ni som inte vill veta vilka som vann lets dance utan eventuellt vill se reprisen ska inte läsa nästa stycke.

Jag vet att jag är blödig och blir lätt rörd men ni skulle sett min pappa när Magnus och Annika blev årets vinnare i Lets dance. Jag såg hur han knep ihop ögonen, så och gjorde jag. Har trott från första veckan att Laila skulle vinna men så blev det alltså inte. Det var fint! Att det kan vara så mäktigt och vackert med dans. Det trodde jag aldrig att jag skulle tycka.

Nu sitter vi och degar, stackars pappa ska åka och hämta syrran i E-tuna inatt och efter det ska han hämta hem mamma från Hjälmareborg, kanske bäst vi sover en stund! Inget rolig väglag förresten! Våren kommer visst på måndag! LÄNGTAR!!!!

Kommentarer
Postat av: Jens

Såg när jag publicerade inlägget att han redan stängt ögonen! Nu snarkar han lätt också. Skönt! Jag sover garanterat inom en timme!

2009-03-27 @ 23:11:06
URL: http://buffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0