Ullared om en vecka

Vet ni! Jag får följa med till Ullared, det blir en tajkonresa med älskling och syrran, eventuellt oxå mamma!
Jag vill oxå uppleva Gekås och vägen dit, billiga kläder och allt vad det innebär! Ikväll ringde älskling mig och talade om att om jag fixa barnvakt så får jag följa med istället för Elin som backat!

Pappa var lättövertalad, han är mer än gärna barnvakt ett dygn med Novalee! Vet att loppan också uppskattar att få vara med farfar! När jag tänker lite mer på det kommer det vara jobbigt. Jag har aldrig varit ifrån min prinsessa så länge, hon har sovit borta förut men då har vi träffats på dagen innan och efter. Nu blir det jätteläääänge utan henne! Det svider lite i mig och jag saknar henne redan! Var nyss in och kollade till henne och strök hennes kind, hon är så fin! Nu ligger jag med en hand på tangentbordet och en på Therése mage och undrar om min andra bebis är vaken!?! (Therése sover)

Det ska jag också göra nu! Ha en bra dag! ;-D

Kommentarer
Postat av: jenny

haha va knäpp du är brorsan :p du kommer inte att överleva resan, bara så du vet ;) haha! du får ha mig som din lilla prinsessa den dagen :D haha!

2009-03-17 @ 13:50:24
Postat av: Minlyx

Det är på egenrisk ni följer med! det finns en ganska stor chans att ni måste spärras in på psyk efter en tajkonresa till ullared! ska bli spännande att se om ni pallar trycket;) ÄLSKAR DIG!

2009-03-17 @ 13:57:06
URL: http://minlyx.blogg.se/
Postat av: Jenny

Där har du min adress förresten... :)

2009-03-17 @ 14:03:10
URL: http://ivarssonjenny.blogg.se/
Postat av: Jannice

Hyhy, du är förjefla rolig du Jens! Conny skulle skrika rätt ut om jag försökte få med honom till Ullared! Du har inte lust att ta in honom på nån uppfostringskurs?

2009-03-18 @ 09:08:15
Postat av: Jens

Jannice! Alla vill vi till Ullared, Conny skulle aldrig erkänna det. Det bor en kvinna i oss alla!

2009-03-18 @ 22:19:33
URL: http://buffe.blogg.se/
Postat av: Sophie

Nej alla vill inte till Ullared. Erik avskyr nog det över allt annat =)

2009-03-19 @ 07:18:07
Postat av: Sophie

Joo Erik följer med om han får gå runt på NetonNet medan vi är på Ullared

2009-03-19 @ 09:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0