Underbara dag, underbara barn!

Vet att jag inte skrivit på länge, har inte haft någon skrivlust eller datorlust på lääänge!

Mår som vanligt superbra, livet är underbart!! Igår kom Beatrice och Sofie (kusin och moster till loppan) och hälsade på, vi hade en helkväll med bus, prat, melodifestival och mat! De sov kvar och vi har haft en heldag med dem idag med lek, promenad och mera matlagning, fika osv! Slänger upp lite bilder som får tala för sig själva med hjälp av mina kommentarer!!

Lördagen började hos mormor och morfar med pasta och korvDet fortsatte med bus och "efterrätt" (banan)
Väl hemma i Tyringe började jag med maten (tacos) och lät självklart tjejerna medverka, de fick dela på en halv gurka som de hackade eller ja, åt!
Under tiden talade systrarna i "gästrummet" Rummet som ska bli bebisens rum!!
Efter maten var det två trötta tjejer som inte orkade hela melodifestivalen!
Vi fick hjälpas åt att väcka Novalee på morgonen som bara vände på huvudet när vi kom in i hennes rum alla fyra! Men snart kom hon igång och vi åt en rejäl hotellfrukost!
Vårsolen som äntligen tittade fram igen lockade ut oss på promenad
Fåren ville också smaka på våra äpplen!
En höll på att sätta det i halsen! Oooops!
De söta highland cattle korna fick även dem påhälsning!
Sen gick vi förbi pappa (, farfar, svärfar) och även mamma men hon var inne. Novalee visade Bea var lekstugan var sen gick de ner i vedboden oxå.
Hemma igen gjorde vi egna glasstrutar och åt Super goda STORA bullar!
Medan Therése lagade en underbar måltid!


Sammanfattningsvis en underbar helg! Lägg märke till bilden där Bea äter glass (ja den där Fia ser lite sur ut). Ser ni hur fint golvet blev som jag la i torsdags! Fräscht värre! Dessutom har Therése målat fogarna till kaklet vitt ! Supernice!
Lägg även märke till Therése undebara gravidmage! Åh vad jag längtar till den lilla ska komma till oss. Tiden går fort! Nu är det bara 16 veckor kvar! Tror att det är en liten Gordon där inne! Helt inne på det! Därför försöker jag tänka om att det kanske är en Joline. Hur som helst är det redan ett älskat barn som vi pratar sjunger och spelar musik för! Haha, vi kanske är lite tajkon trots allt! Den sparkar redan så att magen hoppar och Therése skriker AJ! Sätter man då handen på så känner man tydligen en stark fot som kickar mot naveln! Åh det är fantastiskt! Längtar så!!

Ska se om jag får med mig Thérese in i bingen nu! Hon däckade när vi tittade på Beck!
Hoppas det är bra med er alla! Har inte läst några av era bloggar på flera veckor.. Jag är ledsen. ska bli bättre! ;-)

Therése! Novalee! Jag ÄLSKAR ER!!!!

Kommentarer
Postat av: sofia

haha, oj. då får du nog vara hemma en dag, bara för att läsa.. ;)

keep up the good work!

2009-03-16 @ 07:47:41
URL: http://sandstedt.blogg.se/
Postat av: Sophie

Äntligen är du tillbaka! =) Jag hade nsätan gett upp hoppet om dig Jens

2009-03-19 @ 07:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0